עורך דין פלילי בטבריה

עורך דין פלילי בטבריה > עו"ד פלילי אריאל שמול 050-2290645

 

עורך דין פלילי בטבריה

050-2290645

עו”ד אריאל שמול – עו”ד פלילי זמינות 24/7

עורך דין פלילי אריאל שמול מייצג חשודים ונאשמים בדין הפלילי. ייצוג משפטי פלילי מקצועי, מחויב וללא פשרות.

נעצרת? זומנת לחקירה? את/ה חשוד/ה בעבירה פלילית? צרו קשר וקבלו ייעוץ משפטי ראשוני. למשרד עורכי דין שמול-פרידמן ניסיון עשיר בייצוג חשודים ונאשמים, ליווי משפטי מלא ומקיף. 

זקוק לעורך דין פלילי?

  • ייעוץ לפני חקירת משטרה.
  • כתב אישום וניהול הליך פלילי לנאשם.
  • שחרור ממעצר ימים / מעצר עם תום ההליכים.
  • הגנה מרבית בפני חשדות / אישומים במגוון עבירות: אלימות, אלימות במשפחה, עבירות סמים, החזקה, ייצור וסחר, עבירות רכוש, עבירות מחשב וטלפון נייד, הונאה, מרמה וזיוף, עבירות המתה ועבירת רצח עבירות מין והטרדה מינית, עבירות הלבנת הון וצווארון לבן.
  • ערעורים על הרשאה ו/או על חומרת העונש לבית משפט מחוזי ולבית המשפט העליון.

צרו קשר כעת 050-2290645

 

עו”ד פלילי – שחרור ממעצר – מעצר עד תום ההליכים

מקרה דחוף? נחקרתם? נעצרתם? חשודים בעבירה פלילית? הנכם צריכים סנגור פלילי שיילחם עבורכם. צרו קשר מיידי וקבלו ייעוץ משפטי ראשוני. ליווי החל מהרגע הראשון ועד לזיכוי המיוחל.

חשוד נחקר במשטרה בגין חשד לביצוע עבירה והיחידה החוקרת מבקשת להאריך בפעם הראשונה את מעצרו של החשוד במספר ימים מאחורי סורג ובריח, חובה על היחידה החוקרת לבקש הארכת מעצר מבית משפט. המעצר לפני הגשת כתב האישום הינו מעצר לצורכי חקירה, מטבע הדברים מעצר מאחורי סורג ובריח אינו נעים כלל ועיקר, זה לא חייב להיות כך! פנו מיד לעורך דין מעצרים על מנת לשחרר את החשוד לביתו.

בית משפט השלום החליט להאריך את מעצרו של החשוד? זה לא סוף הסיפור, ניתן להגיש ערר לבית המשפט המחוזי, בית המשפט המחוזי יכול ורשאי לבחון את חומר הראיות שעמד בפני שופט מעצרים בבית משפט השלום ולהחליט שיש לשחרר את החשוד.

ייצוג בהליך זה הינו קריטי מאוד! שכן, ייצוג הולם וראוי יכול להביא לשחרורו לאלתר.

צרו קשר כעת 050-2290645

 

 

 

דורית נדב
דורית נדב
July 13, 2023.
לפני הכל אריאל הוא בן אדם !!! עו"ד תותח. מקצוען אמיתי, שנון, חד ועושה את הכל !!! עבור הלקוחות שלו ואני רוצה להגיד לך תודה
Yoav Shohat
Yoav Shohat
March 30, 2023.
אריאל סיפק לי שירות בנושא דיני משפחה. מתחילת הדרך אריאל הסביר לי בגובה העיניים מה יהיה התהליך ומה התוצאות הצפויות. בכל פעם שהיתה התקדמות אריאל עדכן אותי, ואמר לי מה השלב הבא. אריאל זמין תמיד בטלפון ובוואטסאפ. ממליץ עליו בחום.
Yossi Azoulay
Yossi Azoulay
March 20, 2023.
רוצה להודות לעו״ד אריאל שמול על הטיפול המקצועי. והמהיר, כבר בתחילת שיחתנו הבנתי שיש איש מקצועי .ואכפתי עניני שיודע להוריד את המתח מלקוח תודה לך .
ישראל פרץ
ישראל פרץ
November 18, 2022.
עורך דין מספר 1 זמין 24/7, מקצוען, תכליתי.
Moran Einav
Moran Einav
July 6, 2022.
עורך דין תותח ואלוף והלוואי כל העורכי דין היו כמוהו! מקצועי, גאון ואנושי ברמות!! מומלץ ברמות!!! אלפי תודות לך!!!
שוש עינ
שוש עינ
July 6, 2022.
עורך דין שמול אריאל (עוסק בפלילי ) איש יקר אתה בן אדם עם נתינה אנסופית ,מקצעי ואנושי 💯 ומבריק וזמין 24/7 לכול שאלה ויחס vip ולא מאכזב תודה רבה לך , תודה לה' שיש אחד כזה מומלץ בחום למי שצריך תבורך מפי עליון יחד עם המשפחה 🙏
Liraz Gabay
Liraz Gabay
July 4, 2022.
זמין 24 שעות זה לא סלוגן, זריז ,יעיל ועם יחסי אנוש מצויינים
אדוה לוי
אדוה לוי
August 1, 2021.
עורך דין אריאל שמול : תודה רבה לך על יחס אנושי כלפיי המשפחה . זמין 24/7 לכל שאלה ותשובה . מקצועי ברמות , מדבר בגובה עיניים . מעבר לכך שהוא עורך דין אשר עוסק בפלילי הוא בן אדם שכולו אהבה ונתינה אנסופית . על כך תודה רבה לך , בזכותך ראינו תוצאות נהדרות .
Guy S
Guy S
July 18, 2021.
קיבלנו המלצה על משרד עוד הנל. לא התאכזבנו. קיבלנו שירות בשעות לא שעות, מקצועיות , אמינות , עוד מבריק ולא מאכזב . מעבר לתמורה בעד התשלום, קיבלנו תמורה מעולה. מומלץ

 

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

עבירות נייד ומחשב

עבירות מין

שחרור ממעצר

ייצוג בכתב אישום

ליווי וייעוץ בחקירה

ייצוג קטינים ונוער

עבירות המתה

אלימות במשפחה

צווארון לבן ומיסוי

לעו"ד אריאל שמול דילוג לתוכן