הצלחות המשרד – המשפט הפלילי

הצלחות המשרד – המשפט הפלילי > עו"ד פלילי אריאל שמול 050-2290645

המאשימה חזרה בה מכתב אישום בעבירות חמורות

לקוח המשרד נחשד בביצוע מגוון עבירות קשות, בחינה מדוקדקת של הראיות בתיק תוך מציאת הכשלים מביאה לתוצאה מצוינת עבור לקוח המשרד – כתב האישום מבוטל!

הלקוח יכול לנשום לרווחה והעננה שהייתה מעל ראשו הוסרה כלא הייתה.

לייצוג בכתב אישום בעבירות סמים לרבות סחר בסמים / נשק / אלימות / אלימות במשפחה / תקיפת שוטר ועוד פנו עוד היום!

 

לצפייה בקובץ PDF  ‏‏ביטול כתב אישום – סגירת תיק 31.03.2022 – עותק

 

גניזת תיק חקירה בעבירות מין

לקוח המשרד נחשד בביצוע עבירות מין, התיק נגנז ללא הגשת כתב אישום.

לסגירת תיקים פלילים ושינוי עילת סגירה פנו עוד היום!

 

לצפייה בקובץ PDF – ‏‏אישור סגירת תיק 17.11.2021 – 1

גניזת תיק חקירה בחשד לאלימות במשפחה

לפני מספר חודשים הגיע לקוח למשרד סיפר שרצה להיפרד מחברתו, היא לא רצתה שיעזוב, התחיל וויכוח קולני. הלקוח שלי יצא מהבית ונכנס לרכבו. החברה התקשרה למשטרה, טענה “הוא הכה אותי…”, באלימות במשפחה המשטרה לא משחקת! הלקוח בהארכת מעצר ראשונה, בחור צעיר, נעדר עבר פלילי, בעל שירות צבאי משמעותי, לראשונה בחייו בגיל צעיר “זוכה” להכיר את רשויות האכיפה והכליאה. בדיון להארכת מעצר שני משתחרר ללא תנאים מגבילים כאילו לא קרה דבר מעולם. במשך חודשים ארוכים תיק אלימות במשפחה מרחף מעל ראשו, טענה שקרית שנבעה מפרץ יצרים ואהבה עזה אשר הופכת אדם נורמטיבי לעבריין לכאורי. לאחר מאמצים רבים ושיחות עם התביעה הוחלט על סגירת גניזת התיק נגד הלקוח והוא יכול להמשיך בחייו…

לסגירת תיקים פלילים ושינוי עילת סגירה פנו עוד היום!

לצפיה ב-PDF – סגירת תיק 17.10.2021

מחיקת נאשם מכתב אישום בטרם תחילת המשפט

ללקוח המיוצג ע”י המשרד נשלח כתב אישום, וברגע אחד הפך מאדם מן השורה לנאשם בפלילים. לאחר קבלה, עיון ובדיקה של חומר הראיות בתיק נתגלו פגמים משמעותיים בהליך החקירה של הלקוח שלנו. לאחר שיחה עם המאשימה הוחלט על מחיקת הנאשם מכתב האישום, הלכה למעשה, כאילו לא הוגש כתב אישום כנגד הלקוח של המשרד. ייצוג משפטי נחוש וללא מורא תוך בחינה מדוקדקת של חומר הראיות יכולה להביא לתוצאה מצוינת של מחיקת נאשם מכתב אישום.

 

מחיקת בקשה לצו הטרדה מאיימת שהתקבל במעמד צד אחד

כנגד לקוחות המשרד הוצא צו למניעת הטרדה מאיימת, בעקבות סכסוך שנים, על לא עוול בכפם, כמו-גם הוגשה תלונה שקרית למשטרת ישראל ומאותו רגע הלקוחות הפכו לעבריינים לכאורה וניתן נגדם צו המגביל את חירותם, חופש הביטוי ותנועתם באופן חופשי. לאחר קבלה, עיון ובדיקה של חומר הראיות בתיק נתגלה כי הסיבות בהן התקבל הצו במעמד צד אחד לא היו ולא נבראו.

נקבע דיון במעמד הצדדים לאחר 7 ימים, בדיון הובאו כל הטענות המשפטיות והעובדתיות בפני בית המשפט. בית המשפט החליט למחוק את הבקשה, הלכה למעשה כאילו לא הוגשה. קבלת צו שכזה יכול לגרום נזקים רבים, כך למשל, פגיעה בהחזקת נשק, חסימה מקבלה לעבודה בעל אופי בטחוני / מדיני.

ייצוג משפטי נכון ומדויק מביא לתוצאה מצוינת של מחיקת הבקשה וניתן להמשיך בחיים כאילו לא קרה דבר!

לצפייה בPDF – פרוטוקול הדיון 01.08.2021

לעו"ד אריאל שמול דילוג לתוכן